Regulamin organizacyjny
ALEXA ANTCZAK KOSMETOLOGIA
I. WSTĘP
II. UMAWIANIE WIZYT I KONSULTACJI ONLINE / REZERWACJE / KONTAKT
Przed dokonaniem rezerwacji wizyty w Gabinecie lub konsultacji, każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacji. Kontakt z personelem w Gabinecie odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub telefonicznie. W przypadku chęci rezerwacji wizyty poprzez SMS lub e-mail, konieczne jest potwierdzenie przez personel Gabinetu terminu wizyty w wiadomości zwrotnej.
2. Zadatek
W celu rezerwacji usługi kosmetologicznej pobierany jest zadatek na poczet jej wykonania (przedpłata). W przypadku zabiegu zadatek wynosi 150 zł, natomiast za konsultację pobierana jest przedpłata w pełnej wysokości ceny za konsultację. Prawidłowa rezerwacja usługi następuje z chwilą otrzymania przez Alexę Antczak potwierdzenia dokonania przelewu zadatku; do tego momentu rezerwacja traktowana jest jako wstępna i nie zobowiązuje Alexy Antczak ani personelu Gabinetu do wykonania usługi.
3. Anulowanie wizyty
W razie braku możliwości skorzystania z zabiegu lub konsultacji, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu telefonicznie lub za pomocą wiadomości SMS, nie później niż 72 godziny przed zaplanowanym terminem, aby umożliwić zmianę (przełożenie) terminu. W przypadku anulowania terminu zabiegu lub konsultacji, lub spóźnienia powyżej 15 minut, lub niestawienia się na umówioną wizytę przez Klienta, Alexa Antczak zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu, zatrzymując otrzymany zadatek na pokrycie kosztów organizacyjnych.
4. Zasady dotyczące zadatku
Zadatek wpłacony przez Klienta na poczet realizacji usługi lub zakupu produktu zostaje zaksięgowany i rozliczony przez Klinikę w odpowiednim terminie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po dokonaniu zaksięgowania zadatku Klient nie ma prawa żądać jego zwrotu, a także w przypadkach opisanych w pkt. IV, podpkt. 4 poniżej, chyba że odmowa realizacji usługi wynika z przyczyn leżących po stronie Kliniki. Klient przyjmuje do wiadomości, że wpłacenie zadatku stanowi zabezpieczenie wzajemnych zobowiązań, a jego zatrzymanie przez Klinikę w przypadku niewykonania usługi na podstawie przyczyn niezależnych od Kliniki ma na celu zrekompensowanie kosztów organizacyjnych. Klient, akceptując regulamin, potwierdza, że po zaksięgowaniu zadatku nie będzie żądał jego zwrotu. Usługi przedpłacone lub środki niewykorzystane, jak uiszczony zadatek, klient ma prawo wykorzystać w przeciągu trzech miesięcy od daty wpłaty (zakupu) z wyłączeniem zabiegów podlegających pod odrębny Regulamin promocyjny oraz Zamówień produktów, o których mowa w dalszej części Regulaminu. Po tym terminie środki wpłacone na poczet zadatku zostają zaliczone na pokrycie m.in. ale nie wyłącznie kosztów organizacyjnych (wielokrotnego kontaktu z klientem, księgowania, zamówień środków służących do świadczenia usług, zamówienia i magazynowania produktów pielęgnacyjnych sprowadzonych na indywidualne potrzeby Klienta, itp.).
5. Wielokrotne odwoływanie terminów
W sytuacji, gdy Klient wielokrotnie odwołuje terminy rezerwowane w celu wykonania na jego rzecz usług, Alexa Antczak zastrzega sobie prawo do odmowy kolejnych rezerwacji ze względu na konieczność zapewnienia sprawnej organizacji pracy personelu Gabinetu, co jest zgodne z zasadą rzetelnego świadczenia usług dla wszystkich klientów. Wówczas zadatek wpłacony przez Klienta na poczet wykonania w/w usługi odwołanej z winy Klienta pozostaje na koncie Alexy Antczak.
6. Konsultacje online
W przypadku konsultacji online, komunikacja Klienta z Alexą Antczak lub personelem Gabinetu przebiega w formie przekazu wideo i audio za pośrednictwem telefonu, korzystając z bezpłatnych aplikacji takich jak FaceTime lub WhatsApp. Jednostkowa usługa konsultacji trwa do 30 minut. Jeżeli usługa wymaga więcej czasu, Alexa Antczak lub personel Gabinetu przedłuża czas trwania konsultacji do czasu niezbędnego z punktu widzenia kosmetologicznego problemu Klienta. Za przedłużenie czasu konsultacji opłata nie jest pobierana.
7. Obowiązki Klienta
Klient zobowiązuje się ujawnić personelowi przeprowadzającemu konsultację wszelkie informacje i okoliczności, które mogą mieć znaczenie dla udzielania prawidłowej porady kosmetologicznej, w tym kopie dokumentacji medycznej oraz wyniki badań, które mogą być konieczne do udzielenia takiej porady. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za niezgodne z prawdą lub zatajone informacje, o których mowa w ustępie poprzedzającym, jeżeli miały lub mogły mieć wpływ na wykonanie usług kosmetologicznych. Ani Alexa Antczak, ani personel Gabinetu przeprowadzający konsultację nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niekompletnych, nieprawdziwych lub nieprawidłowych informacji. Za skutki podania błędnych, niekompletnych, nieprawdziwych, wprowadzających w błąd lub w inny sposób nieprawidłowych danych wyłączna odpowiedzialność spoczywa na Kliencie.
III. REKLAMACJE
IV. ŚWIADCZENIE USŁUG KOSMETOLOGICZNYCH
Z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszego Regulaminu, warunkiem wykonania przez personel Gabinetu usługi kosmetologicznej jest przeprowadzenie wywiadu w celu ustalenia, czy stan zdrowia klienta, przebyte lub obecne choroby oraz tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych, a także w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych. Personel Gabinetu może zalecić wykonanie podstawowych badań lekarskich, aby sprawdzić ogólny stan zdrowia i potwierdzić brak przeciwwskazań do wykonania zabiegów.
2. Oświadczenia klienta przed zabiegiem
Przystępując do zabiegu, klient automatycznie oświadcza, że:
a) zna celowość zabiegu;
b) został poinformowany o charakterystyce wybranych usług, zrozumiał, że są one wykonywane z dołożeniem należytej staranności oraz jest świadomy, że przedmiotowe zabiegi nie gwarantują osiągnięcia pewnych i widocznych rezultatów;
c) nie będzie żądał zwrotu kosztów usługi kosmetologicznej, w przypadku gdy nie przyniesie ona zamierzonego rezultatu;
d) nie jest w ciąży, w okresie połogu lub karmienia piersią, nie zażywa leków ani innych substancji, które mogłyby stanowić przeciwwskazanie do wykonania usługi kosmetologicznej.
3. Zgoda na zabieg kosmetologiczny
Zgodę na zabieg kosmetologiczny może wyrazić klient pełnoletni, posiadający pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych. W przypadku klientów niepełnoletnich, podczas każdej wizyty wymagana jest obecność przedstawiciela ustawowego lub rodzica.
4. Prawo do odmowy wykonania usługi
Personel Gabinetu zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi w następujących przypadkach:
a) gdy klient nie wyraził zgody na wykonanie usługi lub zgoda nie została udzielona w sposób prawidłowy, tj. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
b) jeżeli stan klienta wskazuje na spożycie alkoholu, środków odurzających lub innych substancji, które mogłyby w ocenie personelu Gabinetu wpłynąć na wystąpienie ewentualnych powikłań w związku z wykonywaną usługą lub uniemożliwić lub utrudnić wykonanie usługi;
c) jeżeli klient nie zastosował się do zaleceń personelu Gabinetu co do konieczności przygotowania się w określony sposób do usługi, w tym w szczególności wykonania niezbędnych badań oraz przedłożenia ich personelowi Gabinetu we wskazanym terminie;
d) jeżeli w ocenie personelu Gabinetu klient nie kwalifikuje się do wykonania danej usługi, w tym z uwagi na przedstawione wyniki badań oraz z innych względów o charakterze zdrowotnym;
e) jeżeli klient nie wyrazi zgody na czynności konieczne do prawidłowego wykonania usługi, w tym w szczególności odmówi udzielenia informacji lub nie dostarczy niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowego wykonania usługi, bądź nie wypełni wszystkich stosowanych i wymaganych przez Gabinet formularzy;
f) jeżeli klient nie wyrazi zgody na wykonywanie dokumentacji zdjęciowej, stanowiącej element dokumentacji kosmetologicznej;
g) jeżeli klient nie dokona płatności za usługę w sposób zgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu;
h) jeśli klient spóźni się na zabieg/konsultację w maksymalnym dopuszczalnym czasie, tj. ponad 15 minut.
5. Płatności i dokumentacja
Wszelkie płatności realizowane są gotówką, kartą płatniczą (kredytową) lub przelewem na wskazany rachunek, z ustaleniem terminu płatności. Płatność przelewem uznaje się za dokonaną w dniu zaksięgowania środków na rachunku bankowym. Płatności za realizowane w Gabinecie usługi dokonywane są przez klientów w dniu ich wykonania, chyba że Alexa Antczak postanowi inaczej, na piśmie pod rygorem bezskuteczności. Potwierdzeniem zakupu usługi w Gabinecie jest wystawiany paragon lub faktura VAT. Klient przed wystawieniem paragonu zobowiązany jest poinformować personel rozliczający wizytę o chęci wystawienia faktury VAT.
VI. VOUCHER
VII. PROMOCJE
VIII. RODO
Zapraszamy Cię na indywidualną, szczegółową konsultację, po której dobierzemy odpowiednie zabiegi, które przyniosą pożądane i długotrwałe efekty zdrowej i pięknej skóry.